۹ بهمن ۱۳۹۰، ۲۰:۴۹
کد خبر: 30787245
T T
۰ نفر

دماوند - رودهن - مراسم معارفه رييس كميته امداد حضرت امام خميني (ره) شهر رودهن با حضور مديركل كميته امداد امام خميني(ره) استان تهران و قائم مقام امور شهرستانهاي استان تهران برگزار شد.

به گزارش عصر یكشنبه ایرنا از شرق استان تهران، ' تبارك سبحانی' مدیركل كمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان تهران 'الیاس مرشدی' را كه پیش از این به عنوان قائم مقام كمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهر رودهن فعالیت داشت به عنوان مدیر جدید این اداره در رودهن معرفی كرد.

سبحانی در مراسم معارفه خاطر نشان كرد: بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاسیس چنین موسسه ای را از سال 1342 در اندیشه خود می پروراندند تا به عنوان الگویی انساندوستانه به سراسر كشورهای اسلامی و غیر اسلامی تسری یابد.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی استان تهران گفت: از این پس تمامی مردم نیازمند بومهن، جاجرود، پردیس، آبعلی و رودهن می توانند با مراجعه به اداره كمیته امداد امام خمینی (ره) رودهن از خدمات این اداره بهره مند شوند و نیازی به مراجعه به شهر دماوند را ندارد و اطمینان داشته باشند تمامی خدمات مناطق دیگر را در این منطقه نیز ارایه می شود.

سبحانی با اشاره به اینكه خوشبختانه در استان تهران مردم فقیر و محتاج نان شب نداریم، خاطر نشان كرد: نیاز نیازمندان كاملا تغییر كرده است و امروز خانواده ها در پی استفاده از خدمات كمیته امداد برای پرداخت شهریه های دانشگاهی فرزندان خود هستند و مایه خرسندی و شعف و بیانگر تحقق عدالت محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش بی شائبه دولت نهم و دهم است.

مرشدی، رییس جدید كمیته امداد امام خمینی (ره) رودهن كه از سال 1383 در كمیته امداد فعالیت دارد، توانمندسازی مددجویان و كاهش آمار مددجویان كمیته امداد از طریق اشتغالزایی را از اهداف مهم خود دانست.

این مراسم با حضور مدیركل كمیته امداد استان تهران، قائم مقام امور شهرستان های استان تهران، بخشدار تهران، امام جمعه شهرهای رودهن، پردیس، آبعلی و بومهن و بخشدار رودهن برگزار شد.

وی در این مراسم از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) شرق استان تهران كه توانسته است به عنوان پلی ارتباطی بین مردم و مسوولان باشد و در این مهم موفق عمل كرده است، قدردانی كرد.

تهرام/8128/1457/1144
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه